Başlangıç » Uncategorized » kaliteli hizmet anlayışı

kaliteli hizmet anlayışı

Kategoriler

Reklamlar

İşletme çalışanları seçiminizde etkilimidir? Görünüşleri, iş becerileri, iletişimleri sizi nasıl etkiler?

Öncelikle bir kurumun yada bir işletmenin aynası en küçük yapı birimi çalışanlarıdır. Hizmet sektöründe kişisel bir imajdan her müşteri etkilenir. Bu sadece garsonla , bir kasiyerle, bir bankanın güvenlik görevlisiyle okulun öğretmeniyle hep bir küçük yapı taşıyla kendini belli eder.

tough-at-work

Bir kurumda yada işletmede çalışanın kişisel görüntüsü o işletme hakkında ufakta olsa izlenimler verebilir. İşletmenin disiplini yönetim organizasyonunun ne seviyede olduğunu gözler önüne sermekle kalmaz saygı çerçevesinin ilk adımlarını oluşturur.bad-teacher_610-e1349814127945

 Kişisel iletişimi eksik olan bir çalışan çalıştığı kurumun prestijinde kötü bir izlenim bırakabilir talebin düşmesinde en büyük etkiyi yaratır. Sosyal anlamda bir yoksunlu iş becerrilerinde tümüyle etkide bulunabilir.

Security-Guard

İş becerileri, iş konusunda kişinin yaptığı işe duruma ve müşteriye etki alanını oluşturur. Bu etki alanında yeteneklerini ve donanımlarını kullanmakta yetersiz kalması müşteride bir doyumsuzluk memnuniyetsizlik durumunu ortaya çıkarabilir. Günümüzde artık rekabet yüksek düzeyde olduğu içindir ki kaliteli bir sunum düzgün bir kompozisyon önemli olmakla birlikte  işletmenin yaşamsal sürecini belirler.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: